Saturday, August 25, 2018

අම්මටයි අප්පච්චිටයි පාඩමක්



        අපේ කොළු පැටියත් අම්මා වගේමයි ඕන දේකුත් නැ එපා දේකුත් නැ ඕන එකටයි එපා එකටයි දෙකටම ඇගිලි ගහනවා. නිතරම fridge  එකේ පිටිපස්සෙ වඩු වැඩ ඔය හිංදම fridge එක  වෙන  කමරේකට දැම්මා ....

     දවසක හැන්දෑවේ සුප් එකක්  හදනවා මං  කොළු පැටියත් T.V එකේ සිංදු බලනවා .අනේ පව් ගොඩාක් දවසකින් පුතාට chocolate  කැල්ලක් දුන්නේ නැනේ එහෙම හිතුන නිසාම මං fridge එක තියෙන කාමරේට යනකොට පුතත් ආවා එත් එයා දොර ළගින් නතර වෙනකොට මං fridge එක ඇරියේ chocolate  ගන්න එකපාරට දොර වැහුවා පුතා  ඒ ගැන වැඩියේ නොහිතම මං fridge එකේ දොර වහලා ඇවිත් කාමරේ දොර අරින හැදුවට කොහේ  අරින්නද  පුත්‍රයා දොරේ තිබුන 🔑 යතුර කරකවලා .අනේ ඉතින් මේ ලෝකේ වැඩ ඉන්න  දෙවියෝ සේරම මට මතක් උන පිළිවෙලට.

" අනේ පුතේ 🔑 යතුර කරකවන්න" කිව්වට කොහේ කරකවන්නද ..? එතකොට පුතාට අවුරුදු එකහමරයි .අනේ දෙවියනේ ලිප on එකේ සුප් එක හොදටම කොඩිත්ති වෙනවා හොදටම  දාඩියත් දාලා මට කාටද කියන්නේ මං  phone එකත් නැ ළගක කරන්න පුළුවන් එකම දේ ජනේලෙන් පහල වහලට බහින එක(යට තට්ටුවේ තියෙන්නේ coffee bar ekak ) අවාසනාවකට bar එක වහලා අගෝස්තු කියලා මතක් උනෙත් එතකොට කරන්න දෙයක් නෑ උඩ ඉදලා මං කෑගහනවා උදව් ඉල්ලා කොයිතරම් කෑගැහුවත් පාරේ යන වාහන එහෙකටවත් ඇහෙන්නෙත් නැ පයින් යන කවුරුවකුත් නෑ ආයෙමත් කාමරේට බඩ ගානවා පුතාට කතා කරනවා වහලෙට පනිනවා කෑගහනවා ඔහෙම කිපාරක් කරාද මංදා අන්තිමට රතු රෙද්දක් අරන් වහලෙට බැස්සේ රුතු රෙද්ද හරි වනනවා කියලා හිතාන මතක් කරපු දෙවියන්ට මගේ දුක පෙනිලාද කොහෙද  ඈත එනවා පුතාගෙ අප්පච්චි ඇහෙන්නේ නැති දුරක උනත් මං කෑ ගහලා කිව්වා ඉක්මනින්ම එන්න .

 ඇහුනේ නැතත් රතු රෙද්දකුත් අතේ තියාන වහලේ උඩ ඉන්න මාව දැක්කම හිතන්න ඇති මොකක් නමුත් කරදරයක් කියලා කාර් එකත් පාර අයිනට දාල දුවගෙන ඇවිත් දොර අරිනකොට පුතාන්ඩියා හිනාවෙවි T.V බලනවලු කොහොම හරි මාවත් හිරෙන් නිදහස් කරාම කෑගහලා අඩන ගමන් පුතා තුරුල් කරගත්තා අම්මිගෙ දුකත් මගෙත් දුක කියලා වෙන්න පුතාත් ලතෝනි තියලා අඩන්න පටන් ගත්තේ .බොහෝ අමාරුවෙන් ඒ ඇඩිල්ල නතර කරලා ඊලඟ රාජකාරිය උනේ දොරවල් වල තිබුන 🔑 යතුරු අයින්   කරපු එක හැමදොරක්ම එකම යතුරකින් අරින්න පුළුවන් නිසා අනිත් 🔑 අයින් කරලා එක යතුරක් මං බෙල්ලේ එල්ල ගත්තා.අම්මා පාඩමක් ඉගෙන ගත්තේ එහෙමයි ඉතින් ....

       අප්පච්චි පුතයි ගමනක් ගිය දවසක පුතාට අව්ව එනවා කියලා  අප්පච්චි ලග තිබුන කඩේකින් 🚗 විදුරුවල එල්ල්න කැලි දෙකක් අරන් .එක එල්ලනක්ම්වත් ඉන්නෙ නැතිව චුටි හදයා ඇඩනවලු කොහොම හරි කාර් එකේ 🔑 දිලා තමයි එ ඇඩිල්ල නවත්ත ගෙන තියෙන්නෙ.එතනට අපු අප්පච්චිගෙ යාළුවා දැකපු සතුටට එයාට අමතක වෙලා යතුර ගැන . කාර් එකේ දොරත් වහලා යාළුවා එක්ක එක්ක ආගිය තොරතුරු කාතා කරලා යාළුවාට යන්නම් කියලා දොර අරින්න හැදුවට බැලු දොර අරින්න  phone එකත් කාර් එකේ ආයේ අර යාළුවාටත් කතා කරලා දැන් දෙන්නම කියනවලු යතුර ඔබන්න කියලා හ්ම්හු පුතා හිනාවෙවි ඔබන්නේම ලොක් එකමලු  ගෙදර තව යතුරක් තිබුනත් මට අරගෙන යන්නත් බෑ යාළුවාට අපේ ගෙදරට ඇවිත් ආපහු යන්නත් පැය විතර යනවා .දන්න සෙල්ලම් කොයිතරම් දැම්මත් ලොක් එක අරින්න නැති තැන විදුරු කඩනවා කියලා ලෑස්ති වෙනකොටම ලොක් එක ඇරිලා හාස්කමකින් වගේ

    ඔන්න ඔය විදියට තමයි  අම්මටයි අප්පච්චිටයි දෙන්නට පුතා පාඩම් ඉගැන්නුවේ යතුරෙන්.

No comments:

Post a Comment